dinsdag 1 augustus 2017

waarom niet?

Er zijn enkele maanden over het verwijderen van mijn oude blog gegaan. En dit is mijn zoveelste poging om een nieuwe blog te starten. Ik mis het bloggen, het was een deel van mijn identiteit. Ik probeerde het op andere sites, onder verschillende namen. Maar uiteindelijk kom ik dan toch tot de conclusie dat ik een band heb met Blogger. Het is misschien niet de meest handige site, of de mooiste... Maar jarenlang heb ik mijn teksten geschreven in het te kleine vakje en lopen vloeken op de lay-out die nooit leek te werken.

Dus heb ik besloten om hier terug een blog aan te maken. Simpel. En terug schrijven zoals ik dat vroeger deed. Met een frisse kijk op de wereld schrijven waar ik over denk, zonder me al teveel zorgen te maken over hoe dat dan overkomt.

Ik ben 22 jaar, Belg, in relatie met een geneeskundestudent, raar en bovenal ben ik eigenlijk gewoon een enorme trut. Laten we daar maar even eerlijk over zijn. Voor de rest ben ik saai, net zoals mijn leven. Mijn vorige blog begon ik toen ik ongeveer 14 was. Laten we hopen dat deze toch ook 5 jaar meegaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten