maandag 25 juni 2018

Vandaag ontmoette de Limburger mijn ouders en kan ik er echt niet meer onderuit, we zijn een koppel. Eigenlijk zijn we al enkele weken een koppel, een serieuze relatie zelfs. Maar telkens wanneer mijn vriendinnen of ouders me er iets over vroegen zei: "nee nee, we zijn geen koppel hoor. We gedragen ons zo wel, maar t'is niet officieel"

Maar je kust geen gasten voor je ouders als het niet officieel is. Dus dan is mijn volgende vraag: hoe lang is het volgens de Limburger al officieel? Relaties zijn moeilijk, help.

3 opmerkingen:

  1. Proficiat zou ik zo zeggen ;) Veel geluk samen! En ja.. de grote vraag, van wanneer ben je nu officieel een koppel. Ik weet nog goed, indertijd toen ik een relatie kreeg was ik bang om het mijn ouders te vertellen, maar ik kon het ook niet voor eeuwig verzwijgen. We gingen op onze eerste date en hij vroeg mij wanneer ik het nu eigenlijk zou gaan zeggen, terwijl ik nog niet officieel dacht dat wij een koppel waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke blog! Gefeliciteerd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen