zondag 6 augustus 2017

prachtige dag

Dit weekend gingen mijn vriend en ik naar Knokke. Hij heeft daar een appartement, al is zijn grootmoeder daar meestal. Maar zij was er even niet, dus gingen wij het inpalmen. We hadden een uitnodiging gekregen voor Art Nocturne, een soort van kunstbeurs. Dus deed mijn vriend een kostuum aan en deed ik de moeite om mijn make-up te doen.
De laatste tijd zitten we meestal in jogging naast elkaar op de zetel en dit uitstapje was dus best leuk.

Mijn vriend is me de laatste tijd enorm aan het verwennen. Op vakantie in Spanje kreeg ik al een prachtige ring. En ook nu weer verraste hij me met een halssnoer echte parels. Ik dacht dat zoiets me niet zou staan. Maar ik geef eerlijk toe, het is prachtig.

Na Art Nocturne gingen we terug naar het appartement waar we zelf pizza maakten en allebei een dikke sigaar rookten. Sigaretten zijn mijn ding niet, maar sigaren... Oh... Het ziet er niet uit, een opgeklede jongedame met een parelsnoer en een vette sigaar. Maar het was echt fantastisch.

En als kers op de taart verraste hij me ook nog eens met zo'n lantaarn waar je onderaan een houtblokje in brand moet steken en die dan rustig wegvliegt op de wind. We bonden er allebei een wens aan en daarna verdwijn hij in de avondlucht.

Het was een prachtige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten